Veelgestelde vragen over huishoudelijke aangelegenheden

 


Ik wil heel graag bij jullie beginnen! Wat te doen?

Niet veel eigenlijk: Klikken. Hier. Dan wordt je vervolgens benaderd door een van onze docenten voor het maken van een afspraak. En als het je bevalt, meld je dat bij de administratie, wordt je ingeroosterd en kun je beginnen. Check hier ons 10-stappen plan naar eeuwige roem

Hoe blijf ik het beste op de hoogte van alle BMEC activiteiten?

Allereerst is er natuurlijk deze website. Neem de tijd om eens goed door alle afdelingen te snuffelen. Volg BMEC bovendien op Twitter: @BmecMedia  Ook zijn we actief op Facebook. Like Best Music Education Centre, follow BMEC op Twitter en zet onze website in je favorieten, en je zult altijd op de hoogte zijn en blijven van de laatste wetenswaardigheden omtrent activiteiten, tourdata van docenten, PIN codes van je medecursisten, kortom, alles wat maar kan bijdragen tot een grotere levensvreugd.  Bovendien ontvang je eens in de zoveel tijd per email een nieuwsbrief.

Ik moet helaas een les overslaan. Wat te doen?

Dit moet je altijd melden bij de adminstratie. Let op!! Dus NIET bij je docent, maar bij de administratie. Administratie zorgt ervoor dat de docent meteen op de hoogte wordt gesteld.

Ik heb mijn arm, been, nek, hoofd, of ander belangrijk lichaamsdeel gebroken…

Mocht blijken dat je, als gevolg van bovengenoemde ongemakken, toch gedurende langere tijd niet in staat zult zijn om zinvol aan lessen deel te nemen, kan er, in overleg met BMEC een tijdelijke stopzetting van het lesabonnement worden overeengekomen. Uiteraard dienen hierbij de gebroken of anderszins beschadigde lichaamsdelen in kwestie ter bewijsvoering te worden meegenomen en overlegd bij de directie...

Ik heb een vraag over de betalingen

Ok. Wij zeggen: " Shoot!"

Ik wil jullie nooit meer zien! Wat te doen?

Wat...?!? Wij staan uiteraard niet in voor de gevolgen van het verbreken van de banden met BMEC. We hopen dat je je bewust bent van de consequenties van een dergelijk ingrijpend besluit. Futloosheid, hoofdpijn, een algemeen gevoel van onbehagen, obstipatie, maagklachten, relationele problemen, concentratiestoornissen, depressiviteit, tremor, zijn wel de meest voorkomende klachten zoals algemeen gemeld bij mensen die de ongelukkige beslissing nemen ons te verlaten. Een gewaarschuwd mens telt voor twee....

Maar goed, mocht het bovenstaande je niet tot verstandig handelen brengen, dan kun je je gevaarlijke voornemen kenbaar maken bij de administratie. Check dan wel eerst ook even de Algemene Voorwaarden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan! Kijk bij het kopje Beëindigen lessen.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Meld je klacht bij de administratie. Betreft het een financieel of anderszins zakelijk probleem, dan wordt deze klacht ook het snelst opgelost door administratie. Betreft het een klacht op een meer persoonlijk vlak, bijvoorbeeld over de lessen, een docent, of bijvoorbeeld een voorval tijdens een van onze evenementen, wordt er geregeld dat je rechtstreeks contact krijgt met de directie. In een persoonlijk gesprek zal er dan worden gezocht naar een oplossing die voor iedere betrokken partij acceptabel is.